Pages

mercredi 13 janvier 2016

A WEDDING DAY...



We have to be honest It's often difficult to find a beautiful dress for a wedding. No need to worry about it anymore I've got what we need! Today I'm going to talk about a lovely web site that I have just discovered: Sweety Wedding.  

You can find amazing dresses, in fact there is a huge choice:wedding dresses, bridesmaid dresses, evening dresses, prom dresses, accessories and even dresses for little girls (so cute about the way!). There are so many colors such as blue, green, yellow and of course white! There are different shapes for the dresses, I'm sure you can find what you look for. Furthermore, all the sizes are available (a very good idea) and the prices are really affordable. It's really simple: you order your dress online, you can choose the color, the fabric (chiffon, satin, lace, tulle etc.) and of course you give your measurements. An original and quality approach, you can feel unique for the D-day. Sweety Wedding is really for your viewing pleasure, the photos are really beautiful, the interface is clear and you can imagine yourself quite easily in a princess dress !

I made for you a small selection of what I like...
Now I'm waiting for an invitation or a marriage proposal :)

French Version: Il faut bien l'admettre c'est souvent très difficile de trouver la robe idéale pour un mariage. Maintenant j'ai la solution qui va nous sauver la vie! Aujourd'hui je vais vous parler d'un joli site que je viens de découvrir: Sweety Wedding.
Vous pouvez trouver de superbes robes, en fait le choix est assez large: robes de mariée, robes de demoiselle d'honneur, robes de bal, robes de soirée, accesoires et même des robes pour les petites filles (trop chou d'ailleurs!). Il y a beaucoup de couleurs proposées telles que bleu, vert, jaune et bien sûr du blanc! Il y a toutes sortes de formes pour les robes, je suis sûre que vous trouverez votre bonheur. De plus toutes les tailles sont faisables (très bon point) et les prix sont abordables je trouve. C'est assez simple: vous commandez votre modèle en ligne, vous choisissez la couleur, le tissu (mousseline, satin, dentelle, tulle etc.) et bien sûr vous renseignez vos mensurations. Une approche originale et de qualité, de quoi vous sentir unique le jour J. Sweety Wedding est un site très agréable à regarder, les photos sont belles (pas cheap pour une fois!), la navigation est simple et vous vous imaginez très vite dans une robe de princesse!
J'ai fait une petite sélection de ce qui m'a plu....
Maintenant j'attends une invitation ou une demande en mariage  :)
Je précise que je commence en anglais cet article car je collabore avec une marque anglaise.



Available-dispo ICI/HERE

Available-dispo ICI/HERE

Available-dispo ICI/HERE

Available-dispo ICI/HERE


Available-dispo ICI/HERE



3 commentaires:

Unknown a dit…

Très jolies robes, bons matériaux...
Bravo !
Syb.

Audrey a dit…

Mais tu es déjà invitée a un wedding !!!

Rakel a dit…

amazing dresses! http://www.alovelystyle.com/